دستگیری سارق سابقه دار موتور سیکلت 

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق سابقه دار موتورسیکلت سرقتی خبر داد. 

سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه حین گشت زنی در محدوده خیابان "مرسلی" تهران بودند که به یک موتورسیکلت با پلاک مخدوش که درحال پرسه زنی بود مشکوک شدند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم بلافاصله پس از مشاهده خودرو گشت پلیس متواری شده و ماموران پلیس بلافاصله دستور ایست را صادر کردند ولی متهم بدون توجه به دستورات پلیسی به فرار ادامه داد.

 این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز ماموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و ایجاد طرح مهار موفق به دستگیری سارق شدند.

سرهنگ مافی خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهم و موتورسیکلت به کلانتری، در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد موتورسیکلت مذکور دارای سابقه سرقت می‌باشد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه متهم ۳۸ ساله در تحقیقات پلیسی به سرقت موتورسیکلت ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: سارقان برای اخذ دستور قضائی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ نظری در پایان به شهروندان توصیه کرد، هنگام پارک کردن موتورسیکلت در معابر حتما از قفل‌های ایمنی استفاده نمایند و موتورسیکلت‌های خود را به دزدگیر مجهز کنند. 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار